miercuri, 20 decembrie 2017

Pancakes cu ovaz (fara oua)


Pancakes-urile acestea ne-au colorat micul-dejun, scaldate intr-un sos de un rosu-ciclam cuceritor :-). Nu contin oua, iar textura lor finala este una usor umeda in interior si usor crocanta la exterior.


Am folosit (*din aceste cantitati am obtinut 7 pancakes, dar numarul poate sa difere in functie de dimensiunea lor):
- 10 linguri fulgi de ovaz macinati grosier
- 150g iaurt grecesc
- 70ml de lapte
- 1 banana medie, zdrobita
- jumatate lingurita ulei de cocos
- un varf mic de cutit de ghimbir pudra

Am incis tigaia pentru clatite la foc mare, apoi am dat la foc mediu. 
Am amestecat toate ingredientele si am pus cu lingura compozitie, niveland cu dosul lingurii (compozitia este densa). Se lasa pe o parte pana ce se pot intoarce cu ajutorul unei spatule, apoi se lasa tot atata si pe partea cealalta, pana se rumenesc uniform. 


Am servit cu sos de zmeura: 2 pumni de zmeura congelata, trasa in tigaie cu un strop de unt si un strop de apa, apoi trecuta prin strecuratoare. Pofta buna :-) !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu