luni, 6 noiembrie 2017

Briose cu pui


Pieptul de pui este destul de fad in sine, dar se preteaza tare bine in diverse combinatii, briosele fiind un mod foarte rapid de a-l "recicla". Jumatate din pieptul de pui facut in prealabil la cuptor l-am folosit impreuna cu un orez cu legume, iar celalalta jumatate am introdus-o in reteta de astazi.


Pentru 5 briose am folosit:
- jumatate de piept de pui mare, facut la cuptor, tocat cubulete
- 1 pahar de iaurt  grecesc (140g)
- 4 galbenusuri (* sau 3 oua intregi)
- jumatate de ceapa alba, tocata marunt
- marar, cantitate dupa plac, tocat marunt
- 50g de faina alba amestecata cu un sfert de lingurita de praf de copt


Am amestecat toate ingredientele intr-un bol, apoi am impartit in mod egal in 5 hartiute pentru briose (improvizate din hartie de copt), in tava pentru briose si am dat la cuptorul preincalzit la 180 de grade, 35-40 de minute. Se racesc pe un gratar si se scot din hartii dupa ce au apucat sa se raceasca aproape complet. Atunci cand se ofera la masa, se incalzesc cateva minute la cuptor si redevin foarte fragede, moi. 


Eu le-am oferit la cina, alaturi de "spaghete" din dovlecel si morcov si am avut cerere pentru portie dubla :-). Pofta buna!

Daca si voua va plac briosele, va mai recomand cateva combinatii de briose "sarate":
Briose aromate, cu mei si morcov
Briose cu broccoli
Briose cu ciuperci
Briose cu conopida
Briose cu cascaval si masline
Briose cu legume
Briose cu praz si ardei gras
Briose cu praz si ceapa verde
Briose cu quinoa
Briose cu pui si fenicul





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu