luni, 13 noiembrie 2017

Biscuiti cu fistic si portocale


Suplimentar, puteti sa puneti (pentru adulti ori pentru copiii marisori), cateva merisoare sau curmale, ori caise confiate, ori stafide, tocate grosier. Mai puteti sa ii aromatizati cu semintele unei pastai de vanilie. Noua ne-au placut mult chiar si in aceasta varianta, mai simpli :-).


Pentru o tava de biscuitei am folosit:
- 100g de unt rece
- 50g de fistic crud
- 70ml suc de portocale (plus pulpa maruntita, ramasa pe grilajul storcatorului)
- 200g de faina alba

Am amestecat toate ingredientele intr-un bol (nu exagerat de mult, doar pana la omogenizare, pentru a nu se topi excesiv untul). Apoi am modelat in forma de sul, am rulat in folie alimentara si am lasat cam 45 de minute in congelator. Apoi am scos aluatul pe un tocator si, cu un cutit foarte bine ascutit, cu miscari ferme (aluatul este destul de dur, dar numai in felul acesta se taie bine, fara sa se sfarame feliile), am taiat rondele de 1cm grosime pe care le-am asezat in tava tapetata cu hartie de copt. 


Am dat la cuptorul preincalzit la 180 de grade aproximativ 30 de minute (dupa 20 de minute am intors rondelele de pe o parte pe alta), pana s-au rumenit usor. Le-am lasat sa se raceasca in tava, apoi le-am mutat intr-un bol. Biscuiteii sunt fragezi (pot iesi mai crocanti in functie de cat stau la cuptor, luati decizia dupa primele 20 de minute daca ii mai lasati sau nu), usor untosi, aromati.  Pofta buna :-) !

*Daca va place genul acesta de textura a biscuitilor cu unt, va recomand si Biscuitii duo cu merisoare si nuci.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu