vineri, 17 noiembrie 2017

Biscuiti cu afine si fistic (fara lactate, fara oua)


Daca tot mai ramasesem cu niste fistic in urma Biscuitilor cu fistic si portocale si mai aveam cateva afine cam "obosite", le-am combinat, am mai adaugat una-alta si, fara lactate si fara oua, am facut repede cativa biscuitei buni pentru gustare sau chiar si pentru micul-dejun (se aseamana putin cu niste painici aromate).


Pentru 7 biscuiti marisori am folosit:
- 1 mana de fistic
- 1 mana de afine
- 1 banana mare
- 4 linguri suc de portocale
- 1 lingura de ulei
- 4 linguri fulgi de ovaz
- 3 linguri cu varf de faina alba amestecata cu putin praf de copt

Fisticul crud si fulgii de ovaz au luat directia blenderului pana ce s-au macinat nu exagerat de fin. Apoi am blenduit banana impreuna cu afinele, sucul de portocale si uleiul si am rasturnat in bol, peste fistic si fulgii de ovaz. Am pus si faina si am amestecat cu o lingura, pana la omogenizare. Iese un aluat vascos, care cade greu de pe lingura. Daca mai este necesar, mai adaugati putina faina. Se pun cu lingura gramajoare de aluat pe tava tapetata cu hartie de copt, se turtesc gramajoarele si se dau la cuptorul preincalzit la 180 de grade vreo 25 de minute. Se racesc pe un gratar. Interiorul este moale, iar exteriorul usor asemanator cu cel al unei painici. Copilul i-a mancat ca atare, iar eu am furat vreo doi si i-am amestecat cu o banana si un iaurt :-). Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu