joi, 7 septembrie 2017

Sticks-uri cu susan si parmezan



Inca din stadiul de aluat, aceste sticks-uri miros divin, daca sunteti fani susan, desigur :-). Un echilibru perfect de arome si textura; oricat m-am chinuit eu sa umplu pana la refuz o tava, tot le-am dovedit la scurta vreme dupa ce s-au racit. Macar am avut rabdare sa se raceasca :-)) !


Pentru o tava plina, am folosit:
- 4 linguri rase de parmezan ras fin (*nerecomandat copilasilor prea mici din pricina continutului ridicat de sare)
- 4 linguri rase de seminte de susan
- 1 lingurita rasa de usturoi granulat
- 1 lingura rasa de seminte de dovleac (crude, nesarate)
- 100ml de apa
- 40ml de ulei de masline
- 180g de faina

Semintele de susan, impreuna cu cele de dovleac si o parte din cei 100ml de apa le-am blenduit bine. Pasta obtinuta am amestecat-o cu toate celelalte ingrediente si am framantat un aluat omogen, nelipicios, parfumat (daca mai este nevoie, adaugati inca 1 lingura de faina, la mine nu a fost cazul). 

Aluatul este unul foarte placut, nici nu a fost nevoie sa tapetez blatul de lucru, am rupt pur si simplu bucatele egale de aluat si am rulat sticks-urile, subtirele. Le-am asezat in tava cu hartie de copt si le-am dat la cuptorul preincalzit la 180 de grade, pret de 20 de minute.


 Daca le faceti mai groase, posibil sa necesite inca 4-5 minute la cuptor. Pofta buna :-) !

** Va recomand sa aruncati o privire si peste Sticks-urile cu sfecla si Grisinele cu praz, au o textura crocanta, asemenatoare sticks-urilor cu susan.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu