joi, 31 august 2017

Rulada de pui cu ciuperci si rosii


Uneori e simpatic un pranz mai dichisit, chiar si fara un prilej anume. Ruladele mi se pare in general ca au un aspect festiv si par mai alambicate ca si proces de preparare. Insa aceasta varianta este una foarte simpla. cu doar cateva ingrediente si un gust delicios, de ...inca vara :-).


Pentru 2 portii am folosit:
- 1 piept de pui
- 1 fir de ceapa verde
- 2 ciuperci champignon nu prea mari
- 2 rosii mici
- 1 lingura ulei de masline
- busuioc, oregano
- felii generoase de mozzarella sau cascaval, cubulete sau rase

Legumele le-am tocat marunt si le-am pus cu uleiul, condimentele si 2 linguri de apa intr-o tigaita, la foc mediu, pana scade complet apa.

Pieptul de pui l-am taiat in jumatate, fiecare jumatate am batut-o bine cu ciocanul de carne.
Am impartit compozitia de legume pe fiecare bucata de carne, am presarat putin din mozzarella, am rulat si asezat intr-o tava non-aderenta. Deasupra am mai pus cateva cubulete de mozzarella (am preferat sa nu pun rasa, pentru a obtine o crusta mai generoasa). 


Am bagat la cuptorul preincalzit la 200 de grade 30 de minute, cu capac! si ultimele 10 minute fara, pentru a se rumeni mozzarella. 

**Daca legumele nu au fost complet lipsite de zeama, aceasta zeama este posibil dupa primele 10-15 minute sa se prelinga din pui si sa se transforme in arsura pe fundul tavii. Recomandarea mea este sa aveti o a doua tavita pregatita, in care, cu ajutorul unui cleste de bucatarie, sa mutati ruladele si sa le gatiti mai departe. Pofta buna :-) !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu