duminică, 16 iulie 2017

Dovlecei gratinati (reinterpretati)


Aveam ideea aceasta a straturilor si a painicii inmuiate cu un sos, insa tot cautam pretextul de a alcatui cumva, o mancarica simpla, care sa se preteze ideii din mintea mea. Un dovlecel, un piept de pui, o furtuna si un curcubeu mai tarziu, asta este ceea ce a iesit si am mancat cu totii cu mare pofta :-)


Am folosit:
- 1 dovlecel taiat felii subtiri (fara coaja si fara miezul cu samburi)
- 50g de unt
- 100g de smantana grasa
- 1 fir de ceapa verde
- 1 lingurita de cimbru
- 70g de cascaval ras
- 1 piept de pui facut la cuptor
- 3 felii de paine
- marar

Am facut un sos din unt topit, ceapa verde tocata si marar tocat. Feliile de paine le-am prajit foarte putin si le-am asezat pe fundul vasului ceramic. Am intins cate o lingurita de sos peste fiecare bucata de paine, iar restul de sos l-am amestecat cu smantana. 
Am pus un rand de fasii de dovlecel, un rand de felii subtiri de piept de pui, putin cascaval ras amestecat cu cimbru, apoi am intins din amestecul cu smantana. 


Am reluat inca o data straturile: dovlecel, pui, smantana, cascaval.
Si am dat la cuptorul preincalzit la 200 de grade, scazand la 180 de grade cand am bagat vazul, 45 de minute (ultimele 10 minute am acoperit cu folie ca sa nu se arda cascavalul prea tare). Pofta buna! :-)










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu