joi, 8 decembrie 2016

Omleta la cuptor


Un titlu mai onest si mai apropiat de realitate ar fi fost "Omleta reciclata", fiindca in fapt cam asa s-a intamplat - omleta de dimineata, pregatita in tigaie, nu a avut succesul asteptat, asa ca am mai adaugat cateva ingrediente, am dat la cuptor si a fost mult mai apreciata ca si gustare :-)


Asadar, daca ramaneti cu resturi de omleta, puteti proceda in felul urmator; eu am facut 3 portii ca cea din imagini cu urmatoarele ingrediente:
- 50g de rest de omleta (facuta cu patrunjel tocat, cascaval ras, putin unt si putin lapte)
- 2 linguri de broccoli fiert si drobit cu furculita (adica vreo 3 florete medii)
- 2 linguri de morcov crud ras 
- 70g de smantana grasa
- 1 lingura plina cu pesmet
- 1 galbenus crud

Se amesteca toate ingredientele, se aseaza in strat de 1 cm grosime in tava tapetata cu hartie de copt si se lasa la cuptorul preincalzit la 180 de grade cam 25-30 de minute (cu 10 minute inainte de a le scoate, le-am intors pe partea cealalta). Pofta buna :-) !

** Am incercat cu alta ocazie si fara sa mai adaug galbenusul crud si au iesit foarte bine si asa, scazand timpul de coacere la 20-25 minute. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu