miercuri, 23 noiembrie 2016

Briose cu dovleac si banane (nu contin oua)


Mic-dejun? Gustare? Cina? Imi plac retetele al caror rezultat se potriveste cam in orice moment al zilei. In felul acesta, nu-s prinsa niciodata cu garda jos atunci cand foamea loveste spontan, ascutit, si e imperios sa fie domolita :-) 

P.S Dupa cum se observa, noi am intrat in spiritul Craciunului inca de dinaintea colindelor lui Hrusca, ha! :-))


Ingrediente pentru 6 briose:
- 1 banana coapta, zdrobita cu furculita
- zeama de la 1 portocala
- 3 linguri de fulgi migdale
- 2 linguri de seminte de dovleac
- 1 lingurita de coaja de lamaie
- 50g de piure de dovleac placintar (adica dovleacul fiert in prealabil, apoi pus in blender)
- 50g de unt topit la microunde si lasat putin sa se racoreasca
- 60 ml de lapte
- 120g de faina
- jumatate de lingurita de bicarbonat (pe care de obicei il sting in putina zeama de lamaie dar de data aceasta l-am pus ca atare si a "sfarait" in zeama de portocala din compozitie)

Fulgii de migdale si semintele de dovleac le-am maruntit in blender, impreuna cu dovleacul fiert. Am amestecat intr-un bol toate ingredientele, am pus hartii de briose in tava pentru briose si am repatizat in mod egal compozitia in 6 dintre forme. Am dat la cuptorul preincalzit la 190 de grade, cu ventilatie, 20-25 de minute. Se scot cu usurinta din hartia de briose daca le lasati sa se raceasca inainte. Sunt super pufoase, foaarte putin umede, satioase si gustoase, merg de minune simple sau cu iaurt. Pofta buna! :-)











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu