duminică, 4 septembrie 2016

Saratele cu cascaval si chimen


"Saratele cu cascaval si chimen" sau cum sa joci "cine prinde ultima saratica" cu restul familiei - fiindca indiferent cate ies din cuptor, in burtici incap mai multe ! Mi se pare super gustoasa combinatia chimen cu branzeturi, de data aceasta - cu cascaval. Se servesc alaturi de o portie de autosugestie - "pot sa ma opresc, pot sa ma opreesc!" :-). Daca nu mananca parintii toata tava, sa stiti ca sunt si baby-friendly :-) !


Am folosit:
- 80g de unt rece
- 100g de branza de vaci
- 130g de faina
- 30g de rascaval ras
- 3 lingurite de chimen


Am amestecat toate ingredientele repejor, am format un "guguloi" de aluat si l-am uitat o vreme in frigider. Apoi am intins intre doua foi de copt, am decupat si dat la cuptorul preincalzit la 180 de grade, timp de 20 de minute. Atat de simplu :-) ! Pofta buna!



2 comentarii: