miercuri, 3 august 2016

Legume la cuptor, in crusta de verdeturi


Cu titlul si poza, am zis cam tot :-)) caci"reteta" e mult spus, as numi-o mai degraba "o idee" de a pregati legumele; o garnitura sau un aperitiv proaspat si colorat ca o zi calda de vara :-).


Ingredientele sunt "din ochi" si se pot adapta la ce va place si aveti in bucatarie. Eu am folosit morcovi taiati sub forma de sticks-uri si dovlecel taiat rondele. 

Am pregatit 3 farfurii adanci:
- una cu galbenus batut (daca nu va feriti, ca mine, de albus, folositi oul intreg)
- una cu faina
- una in care am amestecat niste cascaval ras, putin pesmet, o legatura de patrunjel si una de marar (optional, puneti si alte condimente dupa plac, sare si piper)

Fiecare bucata de morcov ori dovlecel am tavalit-o intai prin faina, apoi prin ou si la urma prin mix-ul de verdeata. Procedeul e destul de "lipicios", dar important e ca legumele sa fie invelite bine in verdeata. Se pun in tava tapetata c hartie de copt si se dau la cuptorul preincalzit la 180 de grade, pana se rumenesc un pic. Se potrivesc cu un sos cu iaurt ori smantana si usturoi. Pofta buna! :-)

** Legumele le-am folosit crude (adica nu le-am fiert in prealabil), dar taiate fasii, respectiv rondele, subtiri.
Pe sub crusta de verdeata raman usor de tot al dente, dar acesta e "farmecul" 

2 comentarii:

  1. Buna,

    Legumele se fierb in prealabil?

    Merci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,

      Legumele le-am pus crude, dar taiate fasii, respectiv rondele, subtiri.
      Pe sub crusta de verdeata raman usor de tot al dente, dar acesta e "farmecul" :)

      Ștergere