miercuri, 17 august 2016

Chiftelute de legume la cuptor

Chiftelutele mi se par destul de dificil de cuprins intr-o reteta concreta, cu gramaje, fiindca de obicei ele inseamna un mix de ingrediente alese relativ la intamplare, in functie de gusturile fiecaruia.. Va voi impartasi insa cum am procedat eu de aceasta data si ce am folosit pentru prepararea acestor chiftelute.
Din punctul meu de vedere, secretul gustului reusit consta in folosirea verdeturilor complet fara zgarcenie :-). Asadar, pentru o tava de chiftelute, am folosit:

- o mana de baby carrots (puteti folosi si morcovi obisnuiti, eu am avut baby, si imi place gustul lor usor dulceag)
- 2 florete mari de broccoli
- jumatate de dovlecel ras fin (fara coaja si fara miezul cu samburi) si scurs pe un servet de hartie
- 3-4 rondele mari de cartofi fierti, ramasi de la un piure de cartofi
- 1 catel de usturoi
- putin unt
- marar si patrunjel cat cuprinde :-), tocat
- 3 linguri de pesmet
- 1 lingura de faina
- 1 lingurita seminte de susan
- 2 galbenusuri
- putin cascaval ras fin
- un strop miiic de ulei

Broccoli, morcovii si usturoiul i-am tras putin in tigaie cu unt, cat sa se inmoaie, apoi am blenduit grosier.

Am amestecat cu restul ingredientelor, am asezat in tava tapetata cu hartie de copt si am dat la cuptorul preincalzit la 180 de grade, 30 min, pana ce s-au rumenit. Dupa 20 min le-am intors si pe cealalta parte. Sunt gustoase atat calde cat si reci. Pofta buna :-) !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu